تبلیغات

آرشیو

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 143
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 3
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 45
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 20
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 6
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 6
    آي پي امروز آي پي امروز : 18
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 14
    بازدید هفته بازدید هفته : 226
    بازدید ماه بازدید ماه : 779
    بازدید سال بازدید سال : 6,582
    بازدید کلی بازدید کلی : 40,795

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.226.87.83
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : جمعه 28 اردیبهشت 1403

پاورپوینت 6 سیگما

دانلود پاورپوینت 6 سیگما

شش سيگما

چكيده بحث:

   سير پيشرفت ابزارهاي كيفيت، به فلسفه شش سيگما منتهي شده است كه راهي براي توسعه پتانسيل هاي سازماني مي باشد. يكي از مهمترين مباحث شش سيگما ، موضوع انتخاب پروژه هاي مربوطه مي باشد. يك پروژه شش سيگما عبارت است از برنامه ريزي براي حل يك مشكل، كه داراي مجموعه اي از معيارها بوده بطوري كه مي توانند بعنوان اهداف پروژه استفاده شوند و آنها را در جهت پيشرفت پروژه تحليل كرد.

 

انتخاب پروژه هاي شش سيگما در حكم چيدن اولين رديف آجر هاي يك ديوار است كه اگر بصورت علمي صورت گيرد، اثربخشي قابل ملاحظه اي در فاز اجراي پروژه شش سيگما عايد مي سازد. در اين مقاله به رويكرد هاي انتخاب پروژه هاي شش سيگما و مهمترين  فاكتور هاي مورد بحث در اين حوزه پرداخته مي شود.

مقدمه ای بر شش سيگما

امروه تلاش جوامع بشري در دنياي رقابتي به سر منزل نخواهد رسيد ، مگر با بهينه نمودن راهكارها ، استفاده صحيح از زمان ، منابع مالي و نيروي انساني ، در اين راستا براي به حركت درآوردن چرخ هاي اقتصاد و صنعت بايد تلاش و كوششمان را چند برابر كنيم تا بتوانيم در عرصه رقابت پيروز باشيم قرن بيست و يكم عصر صدم ها ، هزارمها و ميليونيم هاي ثانيه است و ما نيز بايد با متدولوژي و رويكردهاي پيشرو در علوم مهندسي ، انساني ، پزشكي و ... آشنا شويم تا با كاركرد اين علوم جديد در كشورمان پيروزمندانه قدم بر داريم و اين مساله اتفاق نخواهد افتاد مگر اينكه آگاهي و دانش خود را در هر زمينه روز به روز فزون تر نمائيم و اين مورد در جهان كنوني به سادگي امكان پذير است  زيرا ما در جهاني زندگي مي كنيم كه ابزارهاي اطلاعاتي ، در دسترس همه افراد آن قرار دارد . ن منظور وجود دارد ، و از آن جمله روشها شش سيگما است .

همانطور كه مي دانيم داده ها سريع به اطلاعات و اطلاعات به دانش تبديل مي شوند و دانش پويا پلي است به سوي پيشرفت . پيشرفت نيازمند هدفگذاري ، برنامه ريزي ، تخصيص منابع ، زمان ، نيروي انساني و اجراء است و براي حركت به سوي پيشرفت و رسيدن به جامعه اي متعالي بايد در زمينه هاي گوناگون علوم مطالعه، تحقيق تفحص نمود و نتايج حاصله را در ابعاد مختلف جامعه به كار برد . روش هاي گوناگوني براي اي

مفهوم شش سیگما

vشش سيگما مفهومي است كه منشأ آن به شركت موتورولاي1 آمريكا در حدود سال 1985 بر مي گردد. در آن زمان، مسئولان شركت با تهديد رقابت ژاپني ها در زمينه صنعت الكترونيك مواجه بودند و مجبور بودند سطح كيفيت محصولاتش را تا حد زيادي بالا ببرند .

دو ديدگاه نسبت به فرايند شش سيگما وجود دارد

 

جهت دانلود کلیک کنید 

 

 

 


تاریخ ارسال پست: یکشنبه 24 فروردین 1399 ساعت: 17:17
برچسب ها : ,

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش